Saturday, October 3, 2009

ya memang penat pon buat benda alah nie


wehy subjek 'typo' ni adalah subejk kegemaran aku.but ta sangka a pulak perlukan idea yang lebih mendalam dalam menguruskan typo nie.ya allah susah kot. hanya tuhan je yang tahu .aku berjaga dari pukul 5.30 petang sampai 12.malam baru siap.huhu.aku menggunakan drawing pen, 0.6 dan 0.2 . just kena black and white je. gambar y korang usha nie dah siap.kalu nak tgok proses dia lagi.mesti korang ta larat nak cengkang mata buat benda alah nie.bukan senang beb.perlukan kesabaran.TAPi , nie baru reka font.belum lagi bab poster typo. jum usha aku nye design font typo XD










Ini pulak 'poster typo'. aku buat benda ini sb kena samakan dgn font yang aku reka tu.kira macam kena ada cara lah dalam peprosesan typo nie.ni aku buat dari kol 1.30 pg hinga 4.30apgi.tu je yang aku mampu buat.haha.sb esoknya tu nak anta.hihi.tapi!aku dapat pujian yang cukup memuaskan.haha.hapy kot.yelah sb dah 4kali buat benda alah yang sama .asek ta kemas je.ni cukup2 puas hati.ni yang terbaik y mampu aku hasilkan=)

No comments:

Post a Comment