Saturday, October 3, 2009

ya dia lah kekasih aku=) so kenapa??



memang indah bila aku dapat orang yang aku sayang. lelaki ini bernam shahrul nazrin b.roseland. dia seorang yang baik hati , penyayang, orang nya.berjiwa lembut. dah stay lama dah dgn dia nie. alhamdulilah, permulaan 05/05/2007 hingga la sekarang. bukan mudah okey nak bina hubungan selama ini. dan aku mengharap agar kekal hingga ke akhir hayat.lelaki ini lelaki yang terakhir yang aku cintai dan aku miliki. percaya ta korang?=)


hanya dia je baca:syg, aku buat untuk kau.aku tinggalkan kawan-kawan2 aku demi kau. ta nampak ke kau? apa yang ada pada aku sekarang hanya kau. member-member aku sume nya perempuan. lelaki tak tergolong dalam rutin aku.harap maklum.setia dengan kau.aku berani ckap la. kau yang handle aku.mana buleh lelaki len.tolong la percaya pad aku syg. buat ape nak percy cakp si bangsat2 yang na memngangu hubungan kita.minda aku hanya kau okey.hargai lah

No comments:

Post a Comment