Saturday, October 3, 2009

coprat design. suka suka suka!


- LAKARAN IMAGE DI KERTAS SELEPAS DI SCAN -
kali ni coprt design juga menjadi subjek kegemaran aku. meamg mencabar subjek ni.koz bnyak menggunakan idea imaginasi yang cukup tinggi. sumpah ta tipu.rupanya banyak lagi yang perlu aku belajr dalam mengguna ADB|GDR|PHOTOSCAPE|AI. dalam menghasilkan flayers|tshirt|bunting|logo sedikit sebanyak memberi aku kesedaran yang selam ini aku tade lah pro pon bab buat benda2 grafik nie. tapi tu ta menjadikan masaalah sb aku sekrang dah yakin dengan kemampuan diri aku dalam menghasilkan sesuatu design=)try usha gambar-gambar yang sempat aku scan dlm menghasilkan sesuatu design t-shirt.




selepas dah scan image yang aku lakar tu.aku kena masukkan warna pulak.benda2 nie suma aku menggunakan sofware AI .mule-mula guna memang aku ta biase.sb dah terbiase dgn cs3.tapi oklah.bnyak juga kegunaannya.
itu saja yang dapat aku tunjuk pada korang.y lain2 tu len kali ya!

No comments:

Post a Comment